Thursday, January 19, 2012

SakIt PeRUt MengGangGu PreStaSi..

Ni nk cite bab sakit perut ni...aku dh alami peristiwa sakit perut ni sejak seawal kedatangan period aku lagi...masa mula2 dulu dtg period first time...igt lagi..tergolek golek..sakit teramat2..mak aku rilek jee tgk aku dia kata " tu sakit nk periet la tu..." aduhhh...rupenye mmg betul...sok2 datang la cik P yg ditunggu2 pada usia 13 tahun...huhuhhu....
Tapi yg aku tak bleh tahan...sakit ni menghantui aku smpai la skarang ni...dulu org kata..dah kawen nnt ok la...TAKKK JUGAAKK...pas tu org kata lagi...nnt dah beranak ok la tu....LAGIII TAKKKK ..... 
Smalam berlaku lagi sakit perut or period pain yg menyebabkan aku tk bleh nk dtg keje...ari ni ku gagahkan jugak kaki melangkah ke ofis...slalu nye aku akan kena sakit smpai 2 hari...oleh kerana aku pegi jugak ofis ari ni...terjadi la peristiwa yg mane aku hmpir2 nk pitam dkt ofis bile bangun...haishh tah bile la benda ni nk hilang dari aku...dari dlu mmg aku cari sgt2 ubat yg boleh hilang kan sakit ni...sakit ni saje yg tak penah lari dari aku..tiap2 bulan ade jee...kecuali masa pegnen dulu la...aman jee selama 9 bulan...skang dia dtg blik...heheheh...
ORaitt...aku nk p berehat di bilik tersembunyi....huhuhuh...rasa nk pengsan n seram2 sejuk plak ..... 

No comments: